Carrière



STAGIAIRE ASSISTENT ACCOUNTANT


Tijdens een stage werk je minimaal 4 dagen per week als volwaardig teamlid in de praktijk. Je maakt zo echt mee wat een professional dagelijks beleeft en krijgt een goed beeld van wat je doet als je bij ons gaat werken.

Na een algemene kennismaking en introductie met onze systemen krijg je een persoonlijke begeleider toegewezen die de gehele stageperiode voor jou beschikbaar is. De begeleider, een professional uit de praktijk, heeft wekelijks contact met je en ondersteunt je op inhoudelijk en persoonlijk vlak.

Over de functie:

Voor ons kantoor zijn wij per direct op zoek naar een aantal stagiaires. In onze internationale aangiftepraktijk worden aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting gedaan voor onze cliënten. Daarnaast wordt er binnen deze praktijk contact onderhouden met de Belastingdienst, collega adviseurs en cliënten.

Over de kandidaat:

Je zit in het 3e of 4e jaar van je HBO-opleiding fiscale economie en hebt affiniteit met een fiscale werkomgeving;

Je bent een enthousiaste teamspeler, leergierig, creatief, cliëntgericht, stressbestendig, neemt initiatieven en hebt een sterk probleemoplossend vermogen;

Vanwege onze internationale werkomgeving is een goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift een must.

Solliciteer nu en stuur uw motivatie met uitgebreid curriculum vitae naar hrm@belana.nl . Voor nadere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Yana Kazakevich-Tok, tel (053) 4301644, Bruggenmorsweg 10 in Enschede (www.belana.nl).


 ASSISTENT ALLROUND BOEKHOUDER

Ben jij een initiatiefrijke boekhouder die graag verantwoordelijkheid wil dragen en verschil wil uitmaken? Dan komen wij graag in contact met je! 
Hij of zij is breed inzetbaar en verantwoordelijk voor de crediteuren administratie en kas boeken beheren maar is ook inzetbaar elders op de financiële afdeling. Daarnaast assisteert het Belastingadviseur bij het samenstellen van management rapportages en het doen van belastingaangiften. Wij zoeken een collega die het leuk vindt om breed werkzaam te zijn in een klein team voor minimaal 8 uur per week. Functieomschrijving:

  • Coderen en inboeken van inkoop facturen
  • Beheren kas boeken  
  • Beheer crediteuren stamgegevens
  • Bewaken ouderdomsanalyse crediteuren
  • Aansluiting crediteurensaldo met grootboek
  • Assisteren Belastingadviseur met de maandelijkse rapportages en    belastingaangiften
  • Inspringen bij de andere taken bij ziekte of vakantie
  • Telefoon en post afhandeling

Profiel:

  • Afgeronde of bijna afgeronde relevante MBO opleiding
  • Een analytische blik op cijfers
  • Goed commercieel inzicht
  • Ervaring met MS-Office
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Kennis van de Duitse of Russische taal in een pre
  • Flexibel, integer
  • Hands-on mentaliteit
  • Kan tegen hectische werkomgeving
  • Accuraat
  • Goed prioriteiten stellen
  • Daadkrachtig, initiatiefrijk, resultaatgericht en aanwezig
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden, assertief
  • Representatief

Gebonden:

  • Marktconform salaris maandelijks of wekelijks
  • Reiskosten vergoeding 0,19 cent per km
  • Flexibele arbeidsuren
  • Ruimte voor eigen initiatief
  • Werken in een dynamische en internationale werkomgeving
Solliciteer nu en stuur uw motivatie met uitgebreid curriculum vitae naar hrm@belana.nl . Voor nadere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Yana Kazakevich-Tok, tel (053) 4301644, Bruggenmorsweg 10 in Enschede (www.belana.nl).

ASSISTENT ACCOUNTANT

Omschrijving organisatie:


Voor een klein accountantskantoor zijn wij op zoek naar een ASSISTENT ACCOUNTANT op de samenstelpraktijk. In deze functie werkt u nauw samen met de accountants om voor verschillende (internationale) klanten de administraties te verzorgen.

Functieomschrijving:

  • Verzorgen van de financiële administratie van verschillende klanten;
  • Assisteren bij het opstellen van de jaarrekeningen;
  • Controleren en beoordelen van de jaarrekeningen;
  • Verzorgen van de belastingaangiften;
  • Adviserende rol richting de klant.

 

 Profiel:

  • Minimaal een afgeronde hbo opleiding in de richting van accountancy (of bijna afgeronde);
  • Bij voorkeur enige werkervaring binnen de accountancy in de vorm van een bijbaan of stage;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Russische taal;
  • Proactief, dienstverlenend, nauwkeurig en communicatief vaardig;
  • Een analytische blik op cijfers;
  • Ervaring met MS-Office;
  • Flexibel, integer;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Kan tegen hectische werkomgeving;
  • Accuraat;
  • Goed prioriteiten stellen;
  • Daadkrachtig, initiatiefrijk, resultaatgericht en aanwezig;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden, assertief;
  • Representatief.

Gebonden:

  • Marktconform salaris;
  • Reiskosten vergoeding 0,19 cent per km;
  • Flexibele arbeidsuren;
  • Ruimte voor eigen initiatief;
  • Werken in een dynamische en internationale werkomgeving.

Sollicitaties (motivatiebrief en CV met foto)  richten aan hrm@belana.nl